Nu har även jag hittat hit.,

hej på er.. mitt namn är mikael,. och nu har även jag tagit mig i kragen och ska börja skriva blogg.
ja. just nu är mitt liv väldigt rörigt, allting är ett enda stort virrvarr. jag vet inte vars jag ska ta vägen, skolarbeten hit och dit, jobbet hit och dit. sen så är det endel som står fel i min familj. samt det faktum att det bara är en bråkdel av ens vänner som man igentligen kan lita på, jag änskar bara att det fanns ett sätt att se på en människa om denne kommer anta en ny skepnad efter ett tag.. ett sätt att se på en människa om det han visar är vad han är,. eller om det bara är en svart slöja som skall komma att falla när tiden är inne.. när jag är som mest beroende av just denne.,

men nu är det ju så att den dystra sanningen skall komma fram. DET FINNS INGEN ÄRLIGHET!,. människan är en parasit.. en varelse som bryter ner sin omgivning. lever på andra varelser. som ständigt är i rörelse., en människa kan inte ha ett starkt band till en annan människa.. gud så ombytliga vi är!
se på dagens politik för exempel., alla pratar om jämnställdhet.. men någon måtta må det vara.. man kan inte höja de små grupperna över oss,. man kan inte särbehandla dem positivt som de gör idag., sverigedemokraterna till exempel.. (nog för att dessa leds av en arg finne som inte vet vad han vill) men kort sagt.. sverige behöver nationalism. nog för att SD inte är det rätta defenitionen på just detta.. men sverige behöver nationalism.. just för att svea rikes identitet har börjat att blekna.. nu idag., så är det tabu att hissa en svensk flagga på nationaldagen för att det anses vara "rasistiskt" men kom igen! vad i helvete har den svenska fanan med rasism och göra ? har inte vi alltid varigt toleranta mot invandrare ? kolla finnland te'x.., där är det inte lika lätt att flytta.. finnarna är petiga.. tar inte in vem som helst. .samt att deras ungdomar är minst lika främligsfientliga som de svenska.. är inte de även (om inte mer) "rasister" alt "nazister" eller vad nu vänstern väljer att kalla det.. jag undrar bara.. för att jag tror inte att det finns något igentligt svar..

vill bara klargöra att jag är socialdemokrat.. men jag försöker att se objektivt på saker och ting..

UPPDATERING kl 22:25

tja.. satt nyss och läste när robert klagade över bebisflödet i jokkmokk,. riktigt underbart faktiskt, vilken inlevelse pojken har. fast han har ju rätt.. sedan man var hemma senast har nästan varenda pajk gått och blivigt far.
USCH! nejdu. detta håller inte.. jag funderar på att ta mig en promenad, eller ja. en självömkandets underbara dans. kort sagt.. brorundan.

jag hoppas mina dagar blir ljusare.. och mina nätter mörkare. jag vill känna mig mänsklig och behövd,. jag. odjuret.. evolutionens felande länk. ja. tänk så underbart vacker man kan vara.. långt blont svajande hår (brunt halvsnagg) och en väldigt ståtlig magruta. (tja,. ståtlig och ståtlig. den klär mig :) ) jag jobbade idag förresten!,. eller.. ja det är ju en defenitionsfråga. min tre timmar långa arbetsdag började klockan 17:00,. och slutade (som ni kanske kan räkna ut via någon enkel ekvation) klockan 20:00 (plus/minus nån kvart) det var en ganska trevlig dag. babblade mest strunt, och gjorde inte så mycket.. tänk så skönt överbemanning kan vara för de som är till överflöd..

ne nu jävlar! godnatt skitungar.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0