Onsdag eftermiddag,.

Ja,. vad ska man säga ?, har nyligen kommit hem från jobbet, Jag känner mig ganska trött faktiskt, ska bli skönt med en promenad. en tämligen bra sätt att bli av med stressen, samt så är det ju trevligt om man är i sällskap med någon.
åh gud,. idag känner jag mig faktiskt riktigt glad, men tom. känns som om någonting fattas, sen känns det som om jag går och bär på för mycket.
det finns så otroligt mycket jag vill säga till folk, sen finns det så mycket jag vill säga till en person.
Blä för att vara ett väsende med känslor, tänk om man var en guldfisk. Så otroligt enkelt livet hade varigt, man glömmer alla problem på fem sekunder, fast iofs,.. hur mycket problem kan man skaffa sig på fem sekunder ?,
när jag dör... så vill jag bli en guldfisk.,

Jag har nyligen upptäckt att petra är ganska bra att ha, hon gör livet lite lättare helt enkelt,. "petra - the masterplanner" ^^
hennes planer är oftast väldigt utstuderade och precisa,. ska bli kul att se om denna fungerar,. *ondskefullt skratt*


hmm.. nåväl.. nu ska jag försätta mig i annat,. Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0