Tisdag eftermiddag/kväll

nu har jag varigt duktig! tvättat och städat,. alltid lika roligt,. sen har jag ju varigt och lekt med emelie ochså, det var ju faktiskt riktigt trevligt, emelie har blivigt riktigt hurtig på senare tid.. vi gick brorundan och hade många skratt,. guuud så gay hon är.,..
skönt att vi har börjat stärka kontakten igen.. lite trist att vi gled ifrån varandra sådär,... (Jävla WoW!) men bort med sura miner och salut! för människan men världens underligaste humor,.. hmm.. vad ska man nu hitta på för någonting ? tror det börjar bli dags att sova!,. ska upp tidigt och jobba.,  underligt,. ingen bitterhet idag,...
jag tror det har blivigt någonting fel på mig., ..



godnatt /mikael

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du har underlig humor..

Och det är du som är gay!

Gaygaygaygaygaygaygay!

2009-04-08 @ 10:58:16
URL: http://emelieherrdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0