tisdag förmiddag,.

jahapp,. då var vi inne på en ny dag, nya möjligheter.
Idag känner jag att jag är på ett bra humör, mänskligheten suger inte så hårt just idag,.
solen skiner, himlen är klarblå, snart är det mikael som går ut!. SALUT! sommaren anländer!.
tiden då ölkonsuptionen är som störst, och grillen nästan alltid är varm. härliga tid,.
det är verkligen då man känner att livet ligger på sin höjdpunkt, klart att jobb är ett faktum, det är det alltid. men tiden ska man ta sig, den här sommaren ska blir bättre än någonsin! sweden rock! WOHOO!

Man kan inte låta bli och fundera på hur livet kommer se ut när man är färdig med skolan, vad kommer man bli ? och HUR kommer man bli detta ? , hur kommer ens familj att se ut ? . , äh, dessa tankar är inget annat än ett störningsmoment,. Lev i nuet! tag veckorna som de kommer., hmm,... jag undrar om jag kanske skulle dra mig ut snart ?, kanske handla lite fikabröd åt min praktikplats., låter som en kanonidè! då blir dem glad, ett sätt att tacka för tiden som varigt.,


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu är jag stolt över dig, nästan lite imponerad.

2009-04-07 @ 15:55:16
URL: http://emelieherrdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0