världen : Go fuck yourself,...

Jag är inget emo,. jag sitter inte och vältrar migsjälv i självömkan, jag hatar inte mitt liv, jag bara hatar allting runtom det. kanske bara därför jag måste vara bättre än så, men hur !?.
blä,. längtar tills jag är färdig med skolan,. kanske man tar sitt pick och pack och drar ? helst bort från sverige,. en sådan korrupt demokrati kan man knappast bo i,. (om man nu inte är amerikan,.)

arg som ett bi ska jag nu röra mig mot garderoben och ta på mig någonting,. kanske gå ut och gå en sväng ?,.

det märks att det är påsk,. turisterna är som tokiga, stressen blir allt intensivare,. men inga problem om man är van, inte direkt första gången härjedalen är i kontakt med dessa människor,... jag tror att jag älskar mitt jobb,. jag tycker om att jobba.. gärna 14timmar om dagen. fast iofs så går ju inte det på just MIN arbetsplats, när man jobbar så tänker man inte så mycket på hur trist ens tillvaro är,. tänk om man kunde göra livet lite mer spännande ?, om någon kommer på någon bra extremsport så är ni välkommen att skriva i kommentarer,, någonting måste defenitivt göras! det här håller inte,.

ne nu ska jag hitta på någonting annat.. ha det gröt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Jolle

Jofan jag vet en grym extremsport! Då börjar vi, du behöver 40 kandidater! dem ska ställa sig 8 meter ifrån i ett let och så ska du springa allt du kan och kandidaterna ska kasta fäska äpplen JA FÄRSKA dvs stenhårda på dig så snabbt dem kan och om du tar dig till mållinjen vinner du ! sen kan man öka på med kandidater! typ 80 pers, testa överleva det kan ju säga direkt att jag KOMMER inte att komma ner till dig och ge dig MASAGE efter det !kommpis jag saknar dig! :)

2009-04-09 @ 21:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0